onsdag den 22. januar 2014

EUROMAN

I går gjorde jeg det. Noget jeg aldrig har gjort før. Noget som jeg er nødt til at dele med jer.

Jeg købte magasinet "EUROMAN".

Jeg må nok erkende, at det nok ikke er alt indholdet, der interesserer mig; men det var heller ikke det, der var grunden. Jeg købte det ene og alene på grund af forsiden. For hold da op ...
Forsiden forestiller en glad, frisk og sexet kvinde. Det er ikke så meget motivet. Det er mere på grund af stilen. Wauw. På en gang retro og super nutidig. Se selv, hvad jeg mener:

EUROMAN - Januar 2014

Den er lavet af illustratoren Mads Berg. Se evt. mere om ham på hans hjemmeside: www.madsberg.dk Han har lavet mange andre skønne illustrationer i samme stil. Jeg tror, jeg vil overveje at købe en plakat eller bare nogle kort af ham.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar